突然想到這首歌~~~

棒~~~

讓我精神都來了~~~~只是眼睛不太開就是了@@

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
I don't mind spending some time

我不介意多花點時間

Just hanging here with you

在這和你纏綿

Cuz I don't find too many guys

因為沒有多少男孩

That treat me like you do

給我這樣前所未有的感覺

Those other guys all wanna take me for a ride

那些攪和ㄎㄚ只想戴我開車兜風

But when I walk their talk is suicide

散步的時候淨說一些屁話在吹牛

Some people never get beyond their stupid pride

有些人就是不肯脫下那愚蠢的面具

But you can see the real me inside

但你卻完全看透了我的內心

And I'm satisfied, oh no, ohh

所以我覺得一切好滿足阿

****

Even all the guys are crazy

就算上帝也瘋狂

Even all the stars are blind

就算星星都醉了

If you show me real love baby

只要你給我最真的愛

I'll show you mine

我會拿出我的來交換

I can make you nice and naughty

溫柔像家貓,狂野如野貓

Be the devil and angel too

性感時是魔鬼,純情時變天使

Got a heart and soul and body

內外兼具還有撩人的身體

Let's see what this love can do

我們的愛會有多轟烈

Baby i'm perfect for you

也許我就是你的完美情人

***

I could be your confidante

我可以是你的紅粉知已

Just one of your girlfriends

或是你的玩伴之一

But I know that love's what you want

不過我知道那不是你想要的方式

If tomorrow the world ends

如果明天就是世界末日

Why shouldn't we be with the one we really love?

真愛難尋,為什麼我們不能相愛在一起?

Now tell me who have you been dreaming of

現在就告訴我你的夢中情人是誰?

At night at home? oh no, ohh

孤伶伶的我好寂寞



Excuse me for feeling

請容許我好好的沉溺一下

This moment is critical

這一刻的感覺真是不可言喻

Might be me feeling

難道這就是所謂的真情流露嗎

It could get physical, oh no, no no

那心動不如馬上行動吧~


arrow
arrow
    全站熱搜

    happyyogirlgo 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()